Bir imkan,mevcudiyetine ihtimal vermeye bile cesaret edemediğim bir imkan,boş ve manasız akıp giden ömrümün yanına kadar sokulmuş ve sonra,birdenbire,geldiği kadar ani ve sebepsiz, çekilip gitmişti.
Bunların, bütün ömrümce konuşsam bitmeyeceğini sanıyordum.Çünkü bütün ömrümce susmuş,zihnimden geçen her şey için:”Adam sen de,söyleyip de ne olacak sanki?”demiştim.