H.Kahraman

H.Kahraman
@Ronahi_roj_azad
Bi dengê te şîn bû hêvî.
"Acıda hazların en tatlısı saklıdır, hele bir de insan, durumunun umarsızlığını çok iyi anlarsa!"
Reklam
"... her şeyi fazlasıyla anlamak bir hastalıktır; hem de tam anlamıyla, gerçek bir hastalık."
"Fakat ne acıyı, ne zevki, ne korkuyu, ne dehşeti ne de pişmanlık olsun, hiçbirini tek ve ayrı hissetmiyordum, hepsi iç içe geçip erimişti; sadece yaşadığımı ve nefes aldığımı hissediyordum."
"Yeniden hissetmeye başlamıştım, kurumuş dal yeniden yeşermiş, tomurcuk veriyordu."
"...binlerce insan kalabalığının arasında ben kendimi, içimdeki o kayıp insanı arıyordum..."