Kitabın dilini ve akışını genel olarak beğendim. Ama sanırım ele aldığı konu bakımından, yer yer okumakta zorlandım. Evlilik ve ebeveynlik konuları üzerinde çok dikkatli düşünmem gerektiğini, bana farklı yollarla öğreten bir kitap oldu.
Kendi çocuklarımızla olumlu bir alışverişimizin olması, kısmen de kendi çocukluğumuzu nasıl yaşadığımız ve nasıl hissettiğimize, daha özel olarak da kendi anne babanızla kurduğumuz iletişime bağlıdır.