Hiç biri insanlıktan nasibini almadığı için . . Aynı erkek çocuklara tecavüz sıralamasında olsun. Dünya sıralamasında liderliği kimseye bırakmadık . . . İnsan hakları. Eşitlik. Eğitim. Adalet. Çocuk hakları. Demokrasi. Özgür birey konusunda dünya sıralamasında sonlardayız. Nedeni ise insan olmayı öğrenemedik
Sanırım sorun "sevgisizlik" değil, "nefret"... Olan-biteni "sevgi eksikliği" yaratamaz, fazlası gerek...