Özümüzle tanışmanın bedeli, kayıplarda yaşadığımız hesaplaşmalardır. Peki, son nefesimize kadar bir kaybeden olacağımız gerçeği? Bir insanı, bir anıyı, bir değeri, bir hayali, bir şehri, bir eşyayı veya umudu...
Kaybedince bulduklarımız ulaşabildiğimiz parçalarımızdır. Kimi kaybettiysek, biraz daha kendimizi tanırız. Acaba daha kaç yitim gerekiyor gerçek beni bulmaya?
Canlı hissedeceğin anlar yaratmak.. Canı tatlı olanla değil, canı candan olanla anlar yaratmak... Sadece hissetmek... Duygularından ve duyduklarından kaçmadan... Ünlemlerden kaçmadan... Her canlı hissettiğin anın yanına, bir ünlem koyarak yaşamaktır hayat.
Bir işi sevmiyorsan sevmiyorsundur, yardıma ihtiyacın varsa yardım istersin, bazen hatalar yaparsın, herkesin seni sevmesine ihtiyacın yoktur. Güçsüz hissetmek, korkmak, kaygılı olmak başarısızlık değil insan olmaktır. Kendin olmaya biraz cesaret göster.