"Supernatural" da bitti! 😢 En sevdiğim insanları kaybetmişim gibi bir his... Final bölümünde tüm karakterleri görür müyüz, Crowley çıkar da "Hello, boys!" repliği ve İskoç aksanıyla gönlümüzü şenlendirir mi acaba diye çok bekledim 😍 ama olmadı 😐 Yine de duygu yüklü bir final oldu 😢
Ahh "Supernatural", yerin dolmaz! ❤