yalınayak

yalınayak
:) ...gülümse... çünkü...az önce tanrıyı gördüm;sadece aramızda öylece duran, ince mavi bir karbon kağıdıymış... instagram.com/yalinayakstudyo #yalinayakstudyo
...nerden sarsam bilemedim selvinden mi, sarmaşığıdan mı. ...neyine karışsam bulamadım denzine mi, kara toprağına mı. ne güzel şey sana ölmek, ne güzel sen de yaşamak....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
…seni sevmem için seni unutmam gerek…
...en güzel macerası aşktı ruhun,
...kır beni, bende esneyecek yürek yok...