:) ...gülümse... çünkü...az önce tanrıyı gördüm;sadece aramızda öylece duran, ince mavi bir karbon kağıdıymış...
instagram.com/yalinayakstudyo
#yalinayakstudyo
...nerden sarsam bilemedim
selvinden mi, sarmaşığıdan mı.
...neyine karışsam bulamadım
denzine mi, kara toprağına mı.
ne güzel şey sana ölmek,
ne güzel sen de yaşamak....