:) ...gülümse... çünkü...az önce tanrıyı gördüm;sadece aramızda öylece duran, ince mavi bir karbon kağıdıymış...
instagram.com/yalinayakstudyo
#yalinayakstudyo
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Tanrı'nın varlığı insanları günaha sürüklüyordu...Ve insanoğlu günahlarından arınmak için dini vazifeleri yerine getiriyordu..Günah işleyen bir Peygamber'e denk gelmemişti insanoğlu... Oksijen,karbondioksit ile varlığımızı cennet için devam ettiriyor olamayız..