:) ...gülümse... çünkü...az önce tanrıyı gördüm;sadece aramızda öylece duran, ince mavi bir karbon kağıdıymış...
instagram.com/yalinayakstudyo
#yalinayakstudyo
... insanın dünyada gördüğü kendi yansımasıdır, o yüzden korkutucu olan yalnızlık değil, her şeyden yanısyan kendisinin uçsuz bucaksız tekdüzeliğidir...