:) ...gülümse... çünkü...az önce tanrıyı gördüm;sadece aramızda öylece duran, ince mavi bir karbon kağıdıymış...
instagram.com/yalinayakstudyo
#yalinayakstudyo
…eğer kendini güvende hissetmiyorsan kimseyi suçlama,
emin ol, kimsenin suçu yok,
sadede, içindeki çocuk, olmak istemediği yerde yapmak istemediği şeyi yapıyor…