“Şimdi çok uzaklardasın. Böyle diyince insan kilometre hesabı yapıyor.Belki öyle olsa daha kolay olurdu ama onun yüreği uzak bana. Şimdi şu kapıdan çıksam bir kaç adım sonra yüzünü görürüm. Karşılaşırız ama bir yabancı gibi geçip gideriz birbirimizin yanından.Bu yüzden artık çok uzaksın bana.Bağırsam yanı başında kulakların sağır bana…”