Rotinda

Bazen yaralandığını yaralanırken fark etmezsin. O an hiç acıtmıyormuş gibi gelir. Çok sonra anlarsın acıdığını, ağrı yaptığında, bir anda sızı başladığında, kabuğu görmekten kaçamadığında. Kendinden kaçamadığın da kendine tosladığında.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyada ilişki kurmak çok kolay ama sürdürmek çok zor.
Hayatın bana bir sürpriz yapmayacağından korkuyordum.
Bugünlerde kimse kimsenin acısını da görmek, duymak, bilmek istemiyor.
Aşk illa acıtmak zorunda mı?
Sayfa 25