Rotinda

@Rotinda_33·
·
sabitlendi
Kim ne derse desin ya da ne yaparsa yapsın, ben rengini yitirmeyen bir Zümrüt olacağım..!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Savaşacağım tek kişi, içimdeki diğer bendi...
İçimi dökebileceğim tek kişi yine kendimdi...
Birisi barışı başlatmalı, tıpkı savaşı başlattığı gibi.
İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.