Hepimiz başka birine dönüşmek isteriz, hepimiz. İnsanoğlunun kaderi bu; doğarsın, büyürsün, dönüşürsün ve ölürsün. Bir tırtılın kelebeğe dönüştükten hemen sonraki gün ölmesi gibi.Ve ne yazık ki bu her zaman senin istediğin gibi olmaz. Tipkı tırtılın ölmeden az önce bir kelebeğe dönüşeceğini bilemediği gibi.