Şu anda yeryüzünde yaşayan en sefil adam benim. Yaşadığım şeyler tüm insanlığa eşit olarak dağıtılsaydı, dünyada tek bir neşeli yüz kalmazdı. Bir daha iyi olup olamayacağımı bilmiyorum; dehşete düşerek söylüyorum ki öngörüm bir daha iyi olamayacağım yönünde. Olduğum gibi kalmam imkansız; bana öyle geliyor ki ya daha iyi olmalıyım ya da ölmeliyim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''... O masumiyeti koruyabilmek harika olurdu, keşke koruyabilseydim. Ama insan yaşadıkça masumiyetini kaybediyor, çünkü yaşamak tecrübe edinmek demek ve o da... ''