Yitik Umutların adresiyim ben, parıldıyor gökyüzünde hicranın gözleri Ben ve Sen örselenmiş iki gencecik fidan, acının dağlarını sırtlamış umutsuzluğa doğru yol alıyorum. Anılarım tanıktır, sevdalıyım aşkına…
Tüm gitmeler hüzün yüklü yolculuktur, Bu da yollar birbiriyle kesişirken birbirine ayrılığın hüznünü devreder paylaşır. Her yolcunun hikayesi birbirine dokunur hüznü ve kederiyle tanışır Her yolcunun arkasından su döken, el sallayan olmalı. Bu yoksa daha bir ağırlaşır hüzünler, derin bir eleme dönüşür…