"Tarihe geçecek bir karanlık ve kötülük üzerimize çökmüş! Çocukların,sivillerin katledildiği bu insanlık suçuna,bu kötülüğe,bu barbarlığa HİÇ KİMSE sessiz kalmamalı! Bütün kalbim, bütün dualarım Filistin halkının yanında."
#FreePalestine #ÖzgürFilistin
Onun güzelliğini herkes görüyorsa o bence az güzeldir. Herkes biliyorsa o bence hiç güzel değildir.
Onun güzelliğini yalnız ben görüyorsam bu sevgidir. Yalnız ben biliyorsam bu aşktır.
Hiç kimse görmüyorsa bu yalnızlıktır