Roza

Roza
@Roza__47
Sevgili kendim; Bazen olmuyor, zorlama.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Hiç kimse diye biri vardır. Kandırmayan, kandırılmayan."
Unutmamak unutmaktan büyük sanılır... "Hiç unutmuyorum" derler... "Hiç unutamayacağım" derler... "Hiç unutamam" derler..."Unutmam" derler...Ve unuturlar, unuturuz, unutursun... Hatırlamayı bile!
Sustuğunu bilen insan olgun insandır.. Bildiğini susan değil.
Beklemek hiç bitmeyen bir o’dur; öyleyse o sensin. Sen bir o olduğun anda beklemek yoktur. O beklenmez, onu bekliyorum olmaz: Seni bekliyorum. Çünkü o başkasıdır. Sana, o sensin derken, sen hiçbir zaman o değilsin demek istiyorum. Beklemek ben sen’im demektir.