Berivan nurlu

Berivan nurlu
@Rozammmm
Zaten çocukların ve hayvanların öldüğü bir Dünya ne kadar guzel olabilir ne kadar mutlu olabiliriz sevsek ne olur sevilmesek ne olur.Dünümüz aci bügunümüz ayrı acı yarın ise bugünün tekrarı.Dunya dediğin zaten bir yalan kapıl bu yalana ve zamanı yitir toprak bedenine kavuşuncaya denk.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Leyla, Güzel Seni sevmek, Ne denli güzel...
Şiir