İnternet üzerinde gezinirken gördüm indirdim dosyasını okudum ama bendeki yeri biraz farklı oldu bir insanın kitabı okurken hem anlayıp hem anlayamamasi da varmış ben bu kitapta bunu yaşadım :)
İkiledim, Tophane denilen, liman bitirimleri, fetbazlar, üçkağıtçılar, cazgır karılar, sert delikanlılar semtinin bağrına daldım. Setüstü kahveden başlar döndü. Hafif bir rüzgar esti. Semtin erken uyarı sistemleri çalışıyordu. Umrumda değildi. Hani sözgelimi, kör testere ile kesseler sırıtırdım. Ben zaten orada değildim. Ne yerde, ne gökteydim. Avaramu...