Hüznün tarlalarını,
Nasırlaşmış gözyaşlarımla ektim,
Ve beş mevsim bekledim. Bekledim.
Gelmedin…
Hasat zamanı geldiğinde,
Birdi pişmanlığım bin etti,
Bindi yalnızlığım milyon etti.
Gelmedin, gelme artık.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Öğren , tek şeyi…
- Peşinde olduğum şeyin peşinden gitmek isterim, peşimden gelmesini değil…
….
- Herkes masumiyeti ispatlanana kadar suçludur.
Tiyatroyla uygarlık arasındaki fark budur…