GitmekİstediğimYer

GitmekİstediğimYer
Bazen
İstatistikçi - Sağlık Çalışanı
Üniversite (şimdilik)
İstanbul
İstanbul
14 okur puanı
Eylül 2025 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Eski Mısır’da vücudun en önemli organının beyin değil kalp olduğuna inanılıyordu. Onlara göre kalp iyilik ve kötülüklerin de kaynağıydı. Bu nedenle ölen birisinin kalbi kuş tüyü ile tartılır ve kişinin iyilik ve kötülüğünün derecesi belirlenmeye çalışılırdı.”
Sayfa 1 - TÜBİTAK salmat yayıncılık 2. Basım.·Kitabı okudu
Alıntı
GitmekİstediğimYer
Bütün inançlarda düşünme organı kalp tir. Eski uygarlıklarda can verenin kan ve kanın da bu düşün işlerinden sorumlu olduğuna inanılırdı. Beyin son 200-300 yıldır önemli:)
Kaynar beyinleri ölçüden yukarı düşündürtmemek için din, ahlak, edebiyat, sosyoloji sınırları çevrilmiştir.
GitmekİstediğimYer
Hüseyin abi de süper gerçekten. Onu artık daha fazla ciddiye alacağım