Son 2 yılda 4 tane KPOP Starı intihar etti. İntihar edenlerden biri şunu söylemişti. Kadın sanatçılardan oluşan f(x) grubuyla şöhrete kavuşan Sulli “Çok fazla baskı altındayım. Sıklıkla korku hissediyorum. Nedenini bilmeden birileri bize ne söylüyorsa onu yaptım. Bir noktada farkına varıp bunu neden ve ne için yapmalıyım dedim. Kendimi tükenmiş hissediyordum ama kimse dinlemedi, kendimi çok yalnız hissettim” şeklinde konuşmuştu.