Tamam pekala sonu tahmin edilebilirdi ve bariz bir şekilde ben de bildim ama okurkenki o düşünce fırtınası, karakterlerin gerçekliği, akışın pürüzsüzlüğü ve konu harika işlenmişti. Sonunu tahmin etmeme rağmen çok keyif verdi. Kesinlikle hak ettiği değeri almayan bir kitap
Ölü RomantiklerAshley Poston · Yabancı Yayınları · 2024243 okunma
Muhteşemdi... Okumak hakkında tereddüt sahibiyseniz görmezden gelin. Gerçekten çok keyifli hem masalsı hem dramatik hem keyifli hem de edebiydi. Biraz daha uzun olabilirdi ve lanet kısmı daha iyi açıklanabilirdi. Amaaaa çok keyifliydi göz ardı edeceğim. Rs deyseniz net çıkarır aşırı akıcı ve merak uyandırıcı
Olabilecek en kötü son... Ağlıyorum şaka mıdır 2 kitabının sonunun kötü olduğuna dair daha önce bir laf almıştım ama bana kalırsa olabilecek en kötü şey oldu... 3 kitapta bunu nasıl aşacağız her şey eskisi gibi olabilecek mi bilmiyorum ama kalbim kırık.
Çok kötü çok... Epik fantastik diye aldım ne olduğunu inanın bilmiyorum. Yurt dışında çok seviliyordu. İlerisi güzeldir belki ama kitap ne içeriyor derseniz: 1) editoryal süreçten geçememiş gibi. (Üç satırlık cümleler) 2)Okura hiçbir şey anlatmama 3)"fazla zeki" ana karakterimizin saçma sapan hareketleri 4)güzel olabilecek bir fantastik evren ama NEREDE????
QuicksilverCallie Hart · İndigo Kitap · 2025329 okunma
Kendi kitabımı okudum bitirdim çok garip bir duygu hem duygusal hem gururlu hem de hala biraz tedirginim. ÇKDG benden çıktı artık siz değerli okurlara emanet