Rubys Shelf

Rubys Shelf
@Rubysshelf
Ig: rubysshelf Tiktok: rubysshelf
Puan vermedi
Konu: Kıyamet sonrası bir evrene sahip olan kitapta ana karakterimizin eşinin de bu salgına kapılmasıyla olaylar ilginçleşir. Hastalıkla birlikte zihni bulanıklaşan Max evden kaçar kitabımız çoğunlukla Ory’nin kayıp olan eşini araması ve bu süreçte başına gelenleri içermektedir. Beğendiğim yanları: Kitap gerçekten ilgi çekiciydi. Kurgu ve karakterler kendine bağladığı için aktı gitti. Devamını merak ettirdi. Başı açıkçası sıkıcıydı ancak oradan sonrası akıcıydı. Kitabın doruk noktaları orta ve sonrasıydı. Gel gör ki yazım dili sebebiyle okumak zordu. Beğenmediğim yanları: Giriş kısmı epey ağırdan alınmıştı. Kitabın evrenine girmekte ve okumayı sürdürmekte zorlandım. Ayrıca finali beni kesinlikle tatmin etmedi. Okurken ne kadar sinirlendiğimi hatırlıyorum da… Tam bir hayal kırıklığıydı.
The Book of MPeng Shepherd · William Morrow · 20182,802 okunma
Reklam
6/10
·384 syf.··
2021 39. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2021 14:53
Konu: Ana karakterimiz Audrey Rose, dönemin beklentilerinin haricinde ünlü bir adli tıp uzmanı olan amcası ile birlikte gizli de olsa kadavralar üzerinde çalışmaktadır. Serideki kitapların her birinde polisiye olaylar farklı olsa da karakterler arası ilişkiler genel konu yönetimi açısından bağlantılar içeriyor. Beğendiğim yanları: Okuması gerçekten çok keyifliydi. Genellikle bu zaman aralığında yazılan kadın karakterler baskılanmış oluyor. Bu serinin ana karakteri bunun tam tersiydi ve buna bayıldım. Olaylar, karakterler ve birbirleri ile ilişkilerini okumak zevkliydi. Beğenmediğim yanları: İlk kitap için katilin kim olduğu gereksiz barizdi, bunun bilinciyle okununca kitabı bitirmek bir çileye dönüştü. Yazarın yaptığı şaşırtmacalar, akıl oyunları ve odak yönlendirmeler bana biraz fazla bariz geldi. Bu kitabı okumak isterken asıl isteğiniz kaliteli bir polisiye okumak ise keyif almayabilirsiniz. Tetikleyiciler: Açık bir dille kadavra incelmeleri
2023 Okuma Raporları
Gölge ve KanKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 20191,303 okunma
İlk dört kitap spoisiz değerlendirme
Puan vermedi
Konu: On dört yaşındaki Sarai annesinin zoruyla bir uy"uşturucu baronunun yanında yaşamaya zorlanmıştır. O günden beri orada yaşamaya zorlanan Sarai bir gün bir fırsat görmüş ve eve gelen bir ‘misafirin’ arabasına gizlice binip oradan kaçmıştır. Hikaye de buradan devam etmekte… Beğendiğim yanları: Oldukça akıcı, zamanınız varsa elinizden bırakmadan kısa sürede okuyabilirsiniz. Ben okurken bazı yerlerde rahatsız olmuştum. (tetikleyici olarak onları aşağıda listeledim) Türü gereği bunları içerebiliyor. Bilincinde olarak okunursa daha az rahatsızlık verebilir. Okurken en hızlı olduğum kitap Kuğu ve Çakal’dı. Karakterler derin olaylar akıcı ve dili rahattı. Ancak bazı olaylar istediğim şekilde işlenmemişti. Beğenmediğim yanları: Bazı yerlerde ana karakterler dehşet saçmalıyor ve karakterler arası çekim yok denecek kadar az ya da bana geçmedi. Derin olması gereken konular yüzeyseldi. Yine de kendini okutan bir seri. Önerir miyim? Hayır. Sakın okumayın der miyim? Ona da hayır. Kitapta var olan tetikleyiciler: çocuk kaçırma, şid*et, öI*üm, cinsel isti**mar, iş*kence gibi kategoriler içerebilir.
Edebiyat
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
Bitmedi :(
1/10
·458 syf.··
2023 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2023 10:26
Ne gotik ne romantik ne smut ne de dark romance. Ne okudum ben de bilmiyorum. Beğenmedim ve bitiremedim. İçinde sevdiğim her şey vardı ama olmadı. Yazım dilini de beğenmedim
Roman
GothikanaRuNyx · Independently published · 20211,876 okunma
Adeline'in Peşinde kitap yorumu
Puan vermedi
Yorumumu asıl ingilizce halinin altına yapmıştım ama kitabı incelemek için buraya bakılacağını düşününce buraya da atmaya karar verdim. Bu kitaba yorum girmek ve girmemek kendi içinde yaşadığım çok büyük bir çelişkiydi. Ancak kitap olduğundan farklı lanse edilip alıcılar aslında ne aldığını bilmediği için ben de bunu paylaşma gereği duydum ki insanlar ne alacağının farkında olsun. Bu yorumdan sonra alıp almamak size kalmış. Ben neden okudum derseniz? Yeni çıkacak bir kitap olduğu için ve tür ilgimi çektiği için bakayım dedim. Spoiler başlıyor dediğim yere kadar spoiler yok. Öncelikle şunu demeliyim türe hakimim daha önce bu türden kitapları okudum. Bu kitabın türün tek temsilcisi olmadığını unutmamak gerek. Dark Romance başlığı altındaki kitapları da bu kitap ile sınıflandırmamak gerek. Kitapla ilgili pek çok problem var bunlardan ilk başı kadın karakterin stalklanmaktan zevk duyması. En başından beri böyle hissediyor normal dışı olarak. Ayrıca yaşanan olayları gurura ve güç gösterisine bağlayarak kendisi inatlaşmaya giriyor... Bu durumu spoiler içeren alanda daha ayrıntılı yazdım. 2. ve en en en büyük sorunsa tecavüzün romantikleştirilmesi. Kitaplarda taciz, tecavüz olması ilk tercihim olan bir konu kesinlikle değil ama hani var, olur bu. Okursun ama kitaplarda bu romantikleştirilmez, psikoljik veya dramatik olarak ele alınabilir. Bu kitabın en en büyük sorunu buydu. Romantiklestirdi ve normalleştirildi. Kitabın içerisinde defalarca taciz, benim okuyabildigim kadarındaysa üç kere tecavüz vardı. +18 demek yazılan tecavüz sahnelerini sebepli kılamaz. Bdsm, fantazi demek bu olayı normalleştiremez. Kitabın başındaki tetikleyicilere de Rıza dışı ilişki yazmak bunu yazmaya yol vermemeli diye düşünüyorum. Bu olay her ne kadar gerçek hayatta tiksinç bir durumsa
Roman
Adeline’ın PeşindeH.D. Carlton · Lapis Yayınları · 20221,455 okunma
Reklam