-Okumuyorum, okul biteli çok oldu çalışıyorum.
-Her bir kitapta başka bir şehir başka bir ülkede yaşadığımdan suanda nerede yaşadığımın önemli olduğunu düşünmüyorum.
-Sadece kitaplar için buradayım onun dışında bir konuyla ilgilenmiyorum.
-Telefon numaramı kimseye vermiyorum. Sesinizi duymak isterim mesajları atan kişileri muhattap almıyorum...
Ve daha aklıma gelmeyen bir çok soruyu özel hayatım sadece beni ilgilendirir diyerek okumadan siliyorum. Yeter!