Emre

Emre
@RuhAdam
Yabanda bozkurt rastlasa, yol gösterir diyecek kadar TÜRK.
4 yıldır bitmeyen çilem...
-Okumuyorum, okul biteli çok oldu çalışıyorum. -Her bir kitapta başka bir şehir başka bir ülkede yaşadığımdan suanda nerede yaşadığımın önemli olduğunu düşünmüyorum. -Sadece kitaplar için buradayım onun dışında bir konuyla ilgilenmiyorum. -Telefon numaramı kimseye vermiyorum. Sesinizi duymak isterim mesajları atan kişileri muhattap almıyorum... Ve daha aklıma gelmeyen bir çok soruyu özel hayatım sadece beni ilgilendirir diyerek okumadan siliyorum. Yeter!
İnsan
Emre
Lütfen hanımlar da beylerden istediği bu hassasiyeti göstersin, ben de profil fotosu koyamıyorum. :)