Ruhidil

Ruhidil
@Ruhidil
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelmemenin bir vakti yoktur . İnsan coşku ile beklerken ne kadar zaman geçerse , o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır . Bir yıl mı geçmiş ? Ne yapalım , dersiniz . Hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten ... İki yıl mı geçmiş ? Gelmesinin eli kulağındadır .....
Sayfa 166
Edebiyat