SMY

SMY
@Ruhrevan
Düşünüyorum, öyleyse YOKUM.
Kafdağı'nın Ardı
37 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Her şey yerli yerinde mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin fark etmediği ama sadece senin farkettiğin acı bir gerçek var mı varsa nedir? “Bazı insanlar iyileşmemek için çabalıyor.” Dışarıdan bakınca mutsuz, kırgın ya da öfkeli oldukları belli olur ama aslında istemeden de olsa o acıda, o kırgınlıkta kalmayı tercih ederler. Çünkü acı tanıdıktır, iyileşmek ise bilinmez ve korkutucudur. Bazen insanlar en çok alıştıkları yaraları bırakmaktan korkar. Çoğu kişi bunu fark etmez, sadece “neden böyle davranıyor” der geçer. Ama o insan aslında içinde çok uzun zamandır tanıdığı bir duygudan çıkarsa, kim olacağını bile bilemez. Bu yüzden bazen “kurtulmak istemeyenler” de vardır ve bu, sessiz bir şekilde insanın içini en çok yakan gerçeklerden biridir.
Yade-Ciwan Haco🎶
2.19 İçim dışıma çıkmıyor , Rüyama gir demiştim yade, Ama uyku tutmuyor.
Beirut Cafe 20.31 Hümeyra-Kördüğüm🎶 Öyle uzak ki yerin… Keçata berîya te kir.