Eylül'ün 24'ü olmuş bugün, gelen mesajlarla fark ettim. İnsanın ömrü çabuk tükeniyor.
Göz açıp kapayıncaya kadar geçen onca sene...
Hoş geldin yeni yaşım. Hayırla gel, huzurla gel, ilmin bereketiyle, rızayı ilahiyi kazanacak bir ömre vesile olmakla gel.