Yade,
Gittigine hala inanmıyorum ,inanmak istemiyorum.Çocukluğumdun sen bayramda gittiğim tek kapım,
Yoğurtlu makarnamı kaşık kaşık yiyen,
Yanına her geldiğimde evinde ne varsa önüme getiren,
Bi yemek yap da akşama kal yiyelim diyen,
Sürekli okulun ne zaman bitiyor diyen
Bitti okulum biliyor musun 3 gün kaldı ama sen göremedin .
Dedemin Hedosu,
Bana söylemediler hasta olduğunu üzülmeyeyim diye,
Sınavlarıma odaklanayım diye ,
Seni göremedim meğer 1 yıldır içinde ne fırtınalarkopuyormuş sarmış her yerini ,
Herkes yeni öğrenmiş ama söylememişler yine de
Ben şimdi marketten dondugumde kime dondurma alacağım ,
Ben şimdi kime cips alacağım,
Sen çok severdin.
Burnun ne kadar güzel deyip duruyordum sana küçücük ,minnacık diye
Sana yelek almıştım,
Giyemedin
Hep sakladığın ama ben gelince önüme serdiğin çerezlerin sandığında kaldı.
Hele o gizli keklerin,
Ben hiç yaşamamıştım bu duyguyu ,
Gittiğine hala inanmıyorum ,inanmak istemiyorum.
Yaşlı zaten kurtuldu halinden diyorlar bana delirmişler.
Benim bir çocuk yanım eksildi,
Sensiz artık akşam sohbetleri olmayacak,
Yüzümü kimse öpmezdi senin kadar hiç hoşlanmasam bile sen öpünce gülüyordum gülüyorduk birbirimize bakıp
İçim acıyor çok acıyor
İnanmıyorum,inanmak istemiyorum…