SMY

SMY
@Ruhrevan
Düşünüyorum, öyleyse YOKUM.
Kafdağı'nın Ardı
37 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Yade, Gittigine hala inanmıyorum ,inanmak istemiyorum.Çocukluğumdun sen bayramda gittiğim tek kapım, Yoğurtlu makarnamı kaşık kaşık yiyen, Yanına her geldiğimde evinde ne varsa önüme getiren, Bi yemek yap da akşama kal yiyelim diyen, Sürekli okulun ne zaman bitiyor diyen Bitti okulum biliyor musun 3 gün kaldı ama sen göremedin . Dedemin Hedosu, Bana söylemediler hasta olduğunu üzülmeyeyim diye, Sınavlarıma odaklanayım diye , Seni göremedim meğer 1 yıldır içinde ne fırtınalarkopuyormuş sarmış her yerini , Herkes yeni öğrenmiş ama söylememişler yine de Ben şimdi marketten dondugumde kime dondurma alacağım , Ben şimdi kime cips alacağım, Sen çok severdin. Burnun ne kadar güzel deyip duruyordum sana küçücük ,minnacık diye Sana yelek almıştım, Giyemedin Hep sakladığın ama ben gelince önüme serdiğin çerezlerin sandığında kaldı. Hele o gizli keklerin, Ben hiç yaşamamıştım bu duyguyu , Gittiğine hala inanmıyorum ,inanmak istemiyorum. Yaşlı zaten kurtuldu halinden diyorlar bana delirmişler. Benim bir çocuk yanım eksildi, Sensiz artık akşam sohbetleri olmayacak, Yüzümü kimse öpmezdi senin kadar hiç hoşlanmasam bile sen öpünce gülüyordum gülüyorduk birbirimize bakıp İçim acıyor çok acıyor İnanmıyorum,inanmak istemiyorum…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
14Haziran2025 Yade 🪽🥝🍦
Sınavım var dua eder dua beklerim .
11.06.2025 Uyandım… Kendime , kendi içimdeki sabaha
Farkına varmadan büyüyoruz ve bunu umursamıyoruz.