Üstüme üstüme geliyor hayat
Sabrımı sınıyor
Yaptığı şakalar artık bayat
Hep başa sarıyor
Bazen çok dayanılmaz olabiliyor
Sorduğu sorular
Kısmen bir şeyleri alıp götürüyor
Bozuluyor havalar
En güzel hep biz kaybettik...
''Yaşarken yanında olamadıklarımızın cenazesini görev bilip akın ediyoruz oraya. Vefa yarışına giriyoruz. Kazanan yok o yarışta. Samimiyetsiz, densiz, yersiz bir kalabalık.''...