Bazen düşünüyorum da , beni seven bir insana benimde kendisini sevdiğimi nasıl söyleyememişim acaba?, tamam anlıyorum sende çekingen bir insandın bende söyleyememiş olabilirsin,belki bende söyleyebilirdim ama...Artık çok geç sen farklı , ben farlı iklimlerin insanı içimde biraz bile olsun sana sevgimi barındırıyor olabilirim,bir daha senle görüşemedik belkide asla görüşemeyeceğiz...Halis Karabenli'nin dediği gibi;Bir gün gelecek “evet çok sevmiştik”diyeceğiz.
Geç söylenmiş şeyler ne kadar doğru olursa olsun,bir o kadar da işe yaramazdır artık.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hani sen bana demiştin ya, biz asla ''YARIM KALAMAYIZ''biz bir bütün olarak devam edeceğiz diye ama, o öyle değil bizde yarım kalmadı ''YARA KALDI'' ... Ben seni bu kadar çok severken,sen nasıl bana bunu yaptın,artık sana tek bir sözüm var;Senle artık ''VARSIN OLMASIN''
O günden beri kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Taa ki bu kitap çıkasıya kadar,ne diyeceğimi ve söyleyeceğimi bilmiyordum,ben ona ne desem boş ne desem tın dı.Sonra bu kitap çıktı; Bir şeyler yolunda gitmediğinde, sen kendi yolunda gitmiyorsun demektir. Hayat sana armağan edilmişken, sen o armağanı yaşayamıyorsun demektir dedi Arda Erel, herneyse o beni zaten anlamıyor.Sen kaybettin,''KENDİNE İYİ BAK...''
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma
Yine bir Miraç Çağrı Aktaş kitabı daha,yine çok güzel bir kitap. İçinde hoşuma giden bir laf vardı sizlerle paylaşayım.''Allah kimseye çekemeyeceği yükü vermez.''vermesinde... Seni, ''canımın içi'' diye sevecek birini kaybettin.
Şimdi hiçbir can nefes olmayacak sana.
Daha çok sevileceğini umarak gittiğin yerde sıkışırsa kalbin, elini kalbine koy. Çünkü o acı benim.
O sıkışmayla sana, bizi bitirme çabalarını ve
hiçe sayışlarını hatırlatmaya geleceğim.
Biliyor musun sevgilim? Seni sevdim.
Bir insan hayatında ne kadar çok ve ne kadar güzel sevebilirse, o kadar sevdim.
Bu da benim yenik zaferim...
Sen benim ilk çaresizliğim,
sen benim ilk yenilgimsin. Seni boşverenleri sende boşvereceksin ''boşver gitsin'' kafana takma bu kitabı güzelce okuman dileğiyle...
Bu kitap sevenleri anlatıyor,mesela ben çok sevdim ama olmadı.Caner Yaman'ın adını verdiği gibi onlar bizi sevmedi biz GÜZEL KAYBETTİK...Beğenerek okumanız dileğiyle...