“Oysa benim hayatımı, geleceğimi ve vücudumu, saçımın son teline kadar annem kontrol edi yordu. Niçin? Beni doğurduğu için mi? Ama beni doğur muş olması niçin ona böyle bir ayrıcalık kazandırıyor du? “
“Kızların olgunluğa erişmelerinin tek yolu böylesine pis bir olaya mı bağlıydı? Bir insan günlerce, iradesi dışında gerçekleşen bir kas hareketinin insafına sığınarak yaşayabilir miydi gerçekten?”