Rumeysa

Rumeysa
@Rumaaa
İnsan neden hiç kimsenin olmadığı bir yer arar?
Herkesin olduğu yerde, kendisi olmaktan yorulduğu için.
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayatınızda size destek veren bir kişi bile yoksa siz çoktan kimsesiz kalmışsınız demektir.
Bazen düşünüyordum da yaşamak her ne olursa olsun hep şükür sebebimiz olmalı yarınlarımız biz var olduğumuz sürece akıp gidecek ve biz o günlere bıraktığımız izlerle anlam bulacağız.
Hayata Dair
Bazen yorulduğumuz halledemediğimiz zaman bir şeyleri bırakmalıyız sonuna kadar savaşmamalıyız.
Bazen işler yolunda gitmeyebilir ama devam edebilmek çok büyük bir farkındalığın simgesidir.
İnsan ve Hayat