"Mutlu mu, yoksa mutsuz muyum bilmiyordum. Ama bildiğim bir şey vardı. İnsan kendisini mutlu ya da mutsuz olmaya ikna edebilirdi. Nasıl hissedeceğin, hayata yaklaşımına bağlıydı."
"Eğer hayatımın filmi çekilseydi, hafızalara kazınmasını isterdim, yapımı ne kadar alçakgönüllü olsa bile. Birine, bir şekilde anlam ifade etmesini, izleyenlere destek ve amaç vermesini isterdim.
Jenerikten sonra hayat devam edecekti. Umudum, yaşamımın birinin hafızasında devam etmesiydi."