Yıllar önce okumuştum. İstekle de okumamıştım,ödevimdi. Geçen gün kitap fuarında gezerken gördüm. Fark ettim ki 4-5 sene önce olduğum kitap hala aklımdan çıkmamış üstelik büyüdüğüm halde. Sürekli farkında olmadan düşünüyormuşum. Duygu karmaşası yaşıyorum.
Çocuklar için olan kısaltılmış baskısını okumuştum. Şimdi de büyüdüm ve gerçek baskısını okuyacağım. Bakalım küçükken fark etmediğim hangi detayları fark edeceğim, neleri farklı anlayacağım.