Rumeysa Kavraal

Trene binmissin. Vagonun içinde öylece beklerken,hafif hafif rüzgar esmis saçlarına. Yavaş yavaş ilerlemis tren, sen içinde pir pır atan yüreğini de alıp uzak şehirlere gitmeye yol almışsın. Biraz ilerlemiş tren, camdan dışarı salivermissin saçlarını. Saçların ucusurken, kaybolmuş tüm kaygın. Ne olacağını bilmeksinizin çıkmışsın bir yola. Gözlerini hafifçe kismis ve rüzgarı iliklerine kadar yasamissin adeta. Güzel bir tarçın kokusu yayılmış etrafa. Sıcak anne kurabiyesi... Bir esnaf ve kurabiyelerin önünden geçmiş tren, ardından rengarenk meyve ağaçlarına ilismis gözün. Ah inip yiyebilsem keşke demişsin. Çocuksu bir heyecan sarmış yüreğini. Büyüdüğünü unutmuşsun. Yol uzun besbelli ki. Mor sumbulleri de geçince derin bir uykuya dalmışsn. Rumeysa
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bu gece misafirim olur musun? Hata mı ? Varsın hata diyenler olsun. Hataysa da, Sen nasıl güzel bir hatasin? Yaşayanlar olsn, Görenler olsun, Senin ben de nasıl saklı olduğunu. Varsın insanlar, insanlığıma suç bulsun. Önemli değil sen yanimdaysan, İnsanlar yok olsun. Rumeysa
Ben umurum mu saniyosun? Sen orda dururken öyle... Hayat çok mu güzel saniyosun? Bunca imtihanı görsene... Renkler kaybolmuş, İnsanlar yok olmuscasina, Kaybettim kendimi... Beni görmüyorsun... Çiçekler varlar mi sahiden? Ne olacak ki kokusu gitmis bir papatyadan? Var bir hayat ama... Sen bilirsin çok Yukarlarda... Rumeysa
Seni bilmem ama, ben gideceğim sanırım. Kaçmak deme buna, sadece biraz ısınacağım. Battaniye ,yorganla olacak iş değil, İçimi ısitacagim. Tutturmuslar yaşamak diye, Onu da satacağım. Hayatı başından değil de, Ortasından yakacağım. Defter, kitapla olcak iş değil, Romanlar yazacağım. Tut ki olmadı istediğim, En kötü kafayı kazitacagim. Çok çirkin sayılmam aslında, Güzel kadınlar da ölür, Ama ben yaşayacağım. Yaşamayı anlamaya çalışacağım. Rumeysa
Öldürdüğün birini hiç dirilttn mi ? Varolmayan bir hayatta ömrünü tükettn mi? İstediğin şey olmadığı için değil de, İstemedigin bir şey olduğu için ağladın mi? Cocuklasnca seni susturanlara haykırdın mi ? Yaşamak isterken seni öldürenlere inat yasadin mi? Tabut vari bir yerde sıkışıp kaldın mı? Aç susuz yaşamak istedin mi? Yaşamayı bir şans gibi gösterenleri sevdin mi? İnsanlara insanlara inat bakmayı denedin mi? Alnının ortasından vurulması gerekenlere güzel iki çift laf ettin mi? Hayatı sevmek için yıldızlara baktın mı? Yıldızları ömrüne, Ömrünü insanlara adadin mi? Kitap okudun, yemek yedin, Su içtin ve yattın mi? Kafanı yastığa rahatça koydun mu? Koyduğun yastığın içine sıkışıp kaldın mı? Nefes alamayan küçük kalbine hiç acidin mi? Acidigin için kendine kızdın mi? Bir yaşam belirtisi gösteren kelebeğe kaçtın mi? Seni uzaklara götürmek isteyen kuşa kandin mi? Tatmadigin tatlıları hiç aradin mi? Bı sigara için nefesini kestin mi? Hiç uflemeden içmeyi denedin mi? Kaldırımlarda boş boş gezindin mi? Olmayan birini sevdin mi? Hayır mı ? Hayatı toz pembe gören güzel insan, baktığın yerleri seveyim. Beni de götür gözünü seveyim... Rumeysa