Of muhteşem bir kitap okudum! Kitapta bir anne-kız hikayesi okuyoruz. Kırk dokuz yıllık eşini kaybeden Etelka, kızının isteği üzerine taşradan şehire, kızının yanına taşınır. Hem Etelka hem de İza birbirleri için en iyisini yapmaya çalışırlar. Fakat aralarındaki iletişimsizlik yüzünden yoğun bir kuşak çatışması yaşarlar. Yalnızlık, yaşlılık, şefkatin yıkıcılığı ve aidiyet üzerine düşündüren müthiş bir romandı. Uzun zamandır kitap okurken ağlamamıştım. Çevirmeni de ayrıca tebrik etmek lazım, çok iyi bir iş çıkarmış. Bence herkesin kendinden bir şey bulabileceği bir roman.