NNB

"Beterin beteri bir acının ucunda bile mutlaka bir ışık vardır."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gerçekten de Yaradan, yarattığı kimseyi kendi haline bırakmaz."

NNB

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
10 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Müthiş Psikoloji
8.1/10 · 7,2bin okunma
“Kendilerini kötü hissetmeye o kadar alışmışlardır ki kendilerini iyi hissedeceklerini hayal etmezler,; bu nedenle de iyileşmeyi arzulamazlar."
“İnsanlar ve olaylar bizi mutsuz edemez. Aksine, biz onların bizi mutsuz edebileceğine inanarak kendimizi mutsuz ederiz. ”