"Nerede en az iki insan varsa orada
muhakkak bir manipülasyon vardır çünkü orada artık
bir güç mücadelesi söz konusudur. Hatta insan yalnız kaldığında bile içindeki diğer sesle, kendiyle dahi bir güç mücadelesi yaşar ve insan çoğu zaman kendisinin de manipülatörü olur."