Başkalarının varlığından rahatsız olan bir kuşum, beni evcilleştirmek zordur, başkalarından korkan ama "Tüylerin en kadar güzel!" cümlesini duyabilmek için yine de baskalarina ihtiyacı olan bir kuşum, yalnız kalamamaktan korktuğu kadar yalnız kalmaktan da korkan bir kuşum.
Yalnızlık insanın başına gelecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi?
Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Bazen insanın yanında kimsenin olmaması daha iyi oluyor...
Simdi ile yetinmeyi bilmiyorum.
Terlediğimde üşümek istiyorum.
Üşüdüğümde terlemek istiyorum.
Yalnız kaldığımda biriyle birlikte olmak istiyorum.
Biriyle birlikte olduğumda yalnız kalmak istiyorum.