📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben yaptım’ diyen teşekkür bekler; ‘bu iyiliği-güzelliği yapmaya Allah beni vesile kıldı’ diyen ise Allah’a şükreder”
“Yardım ediyor gibi görünmeyin; yardım edin ve görünmeyin”😉
"DİL, ŞÜKRETMEK İÇİNDİR!" Rabbini bilen, dilini gıybet için kullanmaz. KULAK; Kur'ân-ı kerîm ve nasîhat dinlemek içindir. Bâtıl ve boş sözler için değildir. İKİ GÖZ; Allahü teâlânın kudret ve san'atını görmek içindir. Eşin dostun ayıbını görmek için değildir. Cenâb-ı Hak kulunu yoktan var etti. Eline cömertlik, başına da secde kâbiliyeti verdi. Aksi takdirde, ne el cömertlik, ne baş secde edebilirdi. Dil ile kulak, kalbin anahtarıdır. Dil söylemeseydi, gönüllerin esrârı gizli kalırdı...