Ya siz dalga mı geçiyorsunuz kitap uygulaması burası. Adı üstünde 1000kitap. Şu saçma sapan itiraf sayfalarınızdan, ship hesaplarınızdan, ergen gruplarınızdan vs bıktım artık. Bunları yapacak başka platformlar varken niye burayı kirletip duruyorsunuz?