Ya siz dalga mı geçiyorsunuz kitap uygulaması burası. Adı üstünde 1000kitap. Şu saçma sapan itiraf sayfalarınızdan, ship hesaplarınızdan, ergen gruplarınızdan vs bıktım artık. Bunları yapacak başka platformlar varken niye burayı kirletip duruyorsunuz?
"Eğer bir gün çocuğun olursa, her türlü olanağa sahip olsan bile ona hak etmediklerini verme. Onu öyle eğit ki yaşamda iyinin yanında kötünün de olduğunu anlasın. Ayakta kalmak için çalışmak zorunda olduğunu bilsin."