"Bazen düşünüyorum da, yaşam insanoğlu için bir armağan mıdır, yoksa ceza mı, çözemiyorum."
"Hiç kuşkusuz yaşam bir armağandır. Ama biz insanlar öyle âciz yaratıklarız ki, bize sunulan bu armağanın tadını çıkarmak yerine kendimizi acılara boğuyoruz."
Bu 1000kitap kitlesinin hali ne ya? Keşfette 2 dakika vakit geçirince ergenlik (kasıt yaş değil) zehirlenmesi yaşanıyor resmen. Kitap dışında her türlü saçma sapan konuyla alakalı içeriğe ister istemez maruz kalınıyor. Mecrayı Tumblr ve instagrama dönüştürmüşler bildiğin. Madem derdiniz kitap edebiyat vs değil diğer mecralarda takılmaya devam etsenize. Burayı neden toksikleştiriyorsunuz anlamıyorum.