Evet insan bir refikaya veya bir refike muhtaçtır ki tarafeyn, aralarında hayatlarına lazım olan şeyleri muavenet suretiyle yapabilsinler ve rahmetten Neşet eden muhabbet iktizasıyla yek diğerinin zahmetlerini tahrif etsinler ve gamlı kederli zamanlarını Ferah ve surura tebdil edebilsinler zaten dünyada insanların tam ünsiyeti ancak refikasıyla olur