"Nereye gidersek gidelim peşimizi bırakmayacak bir ateşin takibindeyiz. Altımızda gittikçe harlanan bir ateş. Her devirde sıcaklığı biraz daha artan. Ve bu ateşe bir şekilde maruz kalacak olan bizler. Her şeye rağmen nefes almaya, düşse bile yürümeye devam edecek olan, devam etmek zorunda olan bizler."
" 'İnsan doğası gereği bilmek ister' der Aristo. Ve biz merak etmez miyiz doğamız neden bilmek ister? Neyi bilmeyi ister? Neyin peşine sürükleniriz ve sonunda neyi elde etmek için bunca arayışa, yürüyüşe ve bekleyişe katılanırız?"