Her mutsuzluğun ötesinde yine yaşam bekler...
Ama insana özgü bir yeteneksizliktir yaşayamamak.
Yoksa hangi balık boğmuş kendini, hangi serçe atlamış camdan ?
Dostoyevski
Annemi çok seviyorum. Ama bazen onu anlamak zor oluyor. Nevin'e söyledim. "Annen çok üzülüyor, annene anlayış göstermelisin," dedi. Hep çocuklara mı düşer annelere anlayış göstermek, İnci ?