Hevi

Hevi
@Ruveyddaa
Bir uyum sorunu olduğuna inanıyorum güzelliğin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bir başıma onlardan uzağım Onlar hep birlikte benden uzak.
Oysa ölümün olduğu bir dünyada kim, neyi, hangi güvenlik duygusuyla yaşayabilir ki?
İnsan, kurduğu hayatın ilk harfleridir. Şükrü Erbaş
Yaşamak bir diyalektik mucizedir.