Hevi

Hevi
@Ruveyddaa
“Dedim; belki de bir yere üzgün üzgün bakmaktır dünya. “ Seyyidhan Kömürcü
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yazdıkça, sözünün boşlukları büyüyen birisiyim. Kalbim, bir tedirginlik değirmeni olarak öğütür durur kendini olmuş her şey derin bir huzursuzluk verir. Ne yazı, ne hayat bir aidiyet yaratamıyor.
Başkaları, bizim kendimizi vurduğumuz bir mihenk taşıdır.
Ey tek heceli darlık O mevsim ki herkesten yapılmış Üç noktayla biten biten bir cümlenin artık.
Hiç belli etmiyorum ama üzüntüden ölebilirim!